تور مجازی

تور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تور مجازی یک امکان جدید اینترنتی برای به نمایش گذاشتن اطلاعات کاربردی از یک فضای واقعی است به شکلی که انگار در آن فضا و مکان حضوری دارید! در واقع،…

قابلیت‌ها AR/VR

کاربردهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

از قابلیت‌های AR/VR در حوزه شهر هوشمند استفاده بسیاری می‌شود. این فناوری با بهبود تجسم المان‌ها، روند برنامه‌ریزی و توسعه شهری را از نقشه‌ها و ماکت‌ها، به تخیل و ابتکار…

MVP چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

MVP چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

حداقل محصول پذیرفتنی یا MVP چیست؟ حداقل محصول پذیرفتنی (MVP / Minimum Viable Product) محصولی با ویژگی‌های کافی برای جذب مشتری‌های اولیه و اعتباریافتن ایده‌ی آن در چرخه‌ی توسعه‌ی محصول…

شاخص‌های مهم ارزیابی سایت چیست؟

شاخص‌های مهم ارزیابی سایت چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر، خدمات الکترونیکی به اشکال مختلفی در سراسر جهان گسترش یافته و بر روی خیلی از بخش‌های تجاری تاثیر گذاشته است. وب‌سایت‌ها با سرعت زیادی…

نیچ مارکتینگ چیست؟

نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) چیست؟

شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ نمی‌توانند تمام بازار را پوشش دهند. معمولا بخش‌های کوچکی از بازار نادیده گرفته شده و یا خدمت و محصول مناسبی مطابق با نیاز آنها تامین نشده…

جمع‌سپاری مالی چیست؟

جمع‌سپاری مالی چیست؟

جمع‌سپاری مالی چیست؟ جمع‌سپاری مالی روشی برای جمع کردن بودجه‌ی مورد نیاز توسط کسب‌وکارها یا پروژه‌ها است که از طریق دعوت از افراد زیاد برای تعهد یا سرمایه‌گذاری در مبالغ…

باشگاه مخاطبان یا باشگاه وفاداری

باشگاه مخاطبان یا باشگاه وفاداری

باشگاه مخاطبان یا customer club چیست؟ برنامه‌ی مشتریان وفادار (باشگاه مخاطبان، باشگاه مشتریان یا باشگاه وفاداری) یک استراتژی بازاریابی است که به مشتریان وفادار خود که اغلب با یک کسب‌وکار…

بوم کسب‌وکار

چرا به یک بوم کسب‌وکار نیاز داریم؟

بوم کسب‌وکار چیست؟ بوم کسب‌وکار نمای کلی از یک صفحه است که کارهایی که انجام می‌دهید (یا می‌خواهید انجام دهید) و همینطور چگونگی انجام آنها را نشان می‌دهد. این بوم…